środa, 21 marca 2012

Dekoracje Wielkanocne i mniejsze drobiazgi


Jak ten czas szybko mija, nie tak dawno Boże Narodzenie a tu już szykujemy dekoracje Wielkanocne.
Ja w tym roku troszkę wcześniej niż zwykle, ponieważ te Święta spędzę w moim domu rodzinnym w Polsce, już nie możemy się doczekać wyjazdu:)!!!
Na dole mała dekoracja w kuchni 


i wianek na drzwi .



   No i czego jeszcze zabrakło?oczywiście poduszek:)!
Całe dwie:) pojadą z nami w podroż:)
Pierwsza dla moich ukochanych rodziców,spózniony prezent na Dzień Babci i Dziadka.
Mój syn stwierdził że on musi je podarować sam, bo przez pocztę się nie liczy:)
A druga tez prezent dla cioci Aurelii.

Fotografie muszą być dobrze obrobione,moje nie są... niestety,jakby były wyszły by o niebo lepiej.

I na koniec moja mała przyjemność,którą kupiłam wczoraj i na dodatek pięknie pachnie :)strzał w dziesiątkę:)!


Do zobaczenia, na pewno jeszcze przed Świętami,pa pa.


5 komentarzy:

Unknown pisze...

Cudne są te wielkanocne dekoracje!. Możliwe, że też będę w domu na święta. Może uda nam się spotkać?

HANNA pisze...

Dziekuje kochanie za dobre słowo.
Skarbie a jak juz wyjde na prosta to mogłabym zamówic u Ciebie poszewki?
I ile one by kosztowały
buziole

HANNA pisze...

Hurarararra wykasowłas słówka- dziekujea

IwonKa pisze...

Ale SLICZNOSCI jestes artystka kochana. Slczne dekoracje, powinnas robic i sprzedawac.
Bardzo lubie Twego bloga i czesto tutaj zagladam mimo tego ze w wiekszosci nei zostawiam komentarzy.
Zapraszam do mnie po WYROZNIENIE.
Pozdrawiam z goracego Chicago ... IwonKa
http://iwonka007.blogspot.com/

IwonKa pisze...

Zagladam zagladam i nic '''''''' kiedy wracasz?