sobota, 7 kwietnia 2012

Życzenia Wielkanocne i ozdoba kominka.


   Witam Wszystkich!

   Od czego tu zacząć? chyba od tego że dojechaliśmy do domu rodzinnego cało i zdrowo:)ale miałam też troszkę zaległości w blogowaniu za co z góry przepraszam ale to siła wyższa,brak internetu!
Zdjęcia i prace będą pochodziły z domu moich rodziców, malowaliśmy dekorowaliśmy go własnymi siłami i pod swoje gusta, tak abyśmy czuli się w nim dobrze i swojsko.
Dzisiaj zahaczę troszkę salonu a dokładnie kominek, nie jest on jeszcze ukończony brakuje góry i dołu ale już wygląda nie zle:)
Kolorystyka jest jaśniejsza niż na pierwszym zdjęciu. 





   Malowany  przeze mnie obraz , olej na płótnie, który jest ogromny, zajął miejsce w jadalnio- salonie, ale ściana też jest niczego sobie, chodzi mi o wielkość:) 

   
 A teraz troszkę dekoracji wiosennych.
Mała  kompozycja z wszystkiego po trochu,trzech rodzai mchu, kwiatków, gałązek i roślinności.
Klosz uplotłam z siatki hodowlanej, ale wypatrzyłam go w Jagodowym Zagajniku, świetny pomysł i prosty sposób jak go wykonać i z czego.


   A tutaj lekkie zmiany bo tamte kwiatuszki przekwitły.


     I jeszcze coś dzierganego na szydełku , to już nie moje dzieło:) ale dziełem  jest to dla mnie na pewno.



 Z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych,
składam Wszystkim najserdeczniejsze życzenia:
dużo zdrowia, radości, smacznego jajka, mokrego dyngusa,
mnóstwo wiosennego optymizmu
oraz samych sukcesów.



   Pozdrawiam serdecznie, jeszcze raz Wesołego Alleluja.


6 komentarzy:

HANNA pisze...

Naj naj naj na swieta

IwonKa pisze...

Dziekuje i dla Ciebie tez Wszystkiego Najlepszego.

Sliczny kominek a ten obraz WOW - uzdolniona jestes.
Fajnie ze wrociliscie cali i zdrowo. I miss you.

Pozdrawiam PA

Iwona pisze...

Z przyjemnością oglądałam i czytałam - piękne dekoracje, obrazy, które poruszają wyobraźnię noi te poduchy, zakochałam sie w nich, a ta z kogutem - właśnie robimy kurnik :-) i wszystko drobiowe mnie przyciąga.
Pozdrawiam bardzo ciepło!

Żelka pisze...

zapraszam na maly konkurs kosmetyczny u mnie: http://hooope-dieslast.blogspot.co.uk/2012/04/outfit-konkurs.html :)

Insomnia pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
IwonKa pisze...

Gdzie jestes Sylwus? Czy wszystko OK u Ciebie?
Mam nadzieje ze Tak :)

Pozdrawiam i tesknie ze wpisami :)